FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie Najlepsze forum o Galactik Football 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Painkiller

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Najlepsze forum o Galactik Football Strona Główna -> Gry komputerowe i konsolowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co sądzisz o Painkillerze?
Grałem, Painkiller jest świetny.
12%
 12%  [ 1 ]
Grałem, Painkiller średnio mi się podobał.
37%
 37%  [ 3 ]
Grałem, ale Painkiller w ogóle mi się nie podobał.
12%
 12%  [ 1 ]
Nie grałem, ale zamierzam zagrać.
0%
 0%  [ 0 ]
Nie grałem i nie zagram.
25%
 25%  [ 2 ]
Nie grałem i nie wiem czy zagram.
12%
 12%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 8


Arti
Administrator/Grafik


Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 11109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Pon 18:31, 12 Mar 2007    Temat postu: Painkiller
 
ta recenja pochodzi z GRY-ONLINE:

"Fabuła "Painkillera" raczej przeznaczona jest dla mniej wymagających odbiorców. Wspiera się na motywie wojen aniołów, który, choć oklepany, miodnym jest, a w każdym razie daje najbardziej moralne z możliwych uzasadnienie dla zabijania – w imieniu Boga. Ale przecież nie o to chodzi. Nacierające hordy potworów można zabijać z byle jakiego powodu, byle zabawa była przednia, a całość grywalna. A jest.

Oto ukochana gracza i on sam giną w wypadku samochodowym. Szczególny splot wydarzeń sprawia jednak, że dostają oni drugą szansę – Bóg bowiem potrzebuje zabójcy o sercu czystym i supermana z krwi i kości do wypełnienia niecodziennej misji. Polegać ma ona na uniemożliwieniu Lucyferowi ataku na Niebo, do którego się szykuje, poprzez pozbawienie jego rosnącej w siłę armii generalicji. Cel sam w sobie jest szczytny, a jego osiągnięcie wymagać będzie od gracza pokonania długiej drogi wiodącej przez zaświaty i zabicia tysięcy różnego kalibru demonów.




Same zaświaty wyglądają nieco inaczej, niż byśmy się tego spodziewali, aczkolwiek w zgodzie z pobożnymi życzeniami – nie różnią się zauważalnie od Ziemi i jedynie hordy fantastycznych stworzeń przypominają graczowi, że nie żyje. W swojej podróży zwiedzi on zarówno strzeliste kościoły, zakład dla psychicznie chorych, średniowieczne zamczysko, orientalny pałac, fabrykę, port i wiele, wiele innych z nie lada rozmachem zaprojektowanych lokacji po Wieżę Babel włącznie. Nie można autorom gry odmówić ani pomysłowości w doborze scenerii do walki, ani pietyzmu z jakim zostały one zaprojektowane. Daje się jednak zauważyć drobny rozdźwięk, jaki dzieli te najwspanialsze mapy od kilku wetkniętych pomiędzy nie, jakby naprędce skonstruowanych. Możliwe, że zespół nie potrafił sobie odmówić zawarcia w finalnym produkcie wszystkiego, co przygotował, lecz z drugiej strony nawet te najsłabsze lokacje i tak cieszą oko.




Podobnie jak i poziomy, dopracowane zostały ich poszczególne elementy (i podobnie, rzadko bo rzadko, zdarza się, że któryś z nich zauważalnie od pozostałych jakością odstaje). Przepiękne, rozległe, wielopoziomowe budowle uatrakcyjniają precyzyjne detale architektoniczne. Ich wnętrza wypełniają obiekty, które nie tylko można podziwiać, lecz nader często da się je przesuwać i niszczyć. Lampę można zerwać z sufitu, ławkę połamać, gablotę rozbić, a strzaskane szkło nie rozpryśnie się, lecz po kawałku osypie na podłogę. Tak połechtany gracz chciałby móc zniszczyć absolutnie wszystko, co mu wpadnie w oko – niestety tego zrobić się nie da. Na każdy poziom bowiem przewidziana jest określona ilość przedmiotów, które zniszczyć można, a ich destrukcja jest premiowana w statystykach końcowych.

Niemniej jednak wszystko, co nie stanowi litego tła zachowuje się z doskonałym wyczuciem praw fizyki – odpowiada za to popularny Havok. Czasem radość zepchnąć to lub owo z wysokości, by zobaczyć, jak się na dole rozbija na kawałki. Sporo zabawy potrafi również dostarczyć ostrzeliwanie większych przedmiotów z różnych stron i uderzanie ich w różne miejsca oraz obserwacja ich naturalnego zachowania. Nie brzydziej zachowują się sami przeciwnicy trafieni strzałem, gdyż jeśli ten nie będzie nadto potężny i nie rozerwie ich z miejsca na strzępy, rzuci nimi w zgodzie z oczekiwaniami. Przy czym nie zachowują się oni jak szmaciane lalki – czuć ich ciężar.






Ale przyjemność walki i strzelania to także dobór broni, a i na tym polu autorzy „Painkillera” spisali się znakomicie. Poza tak standardowymi zabawkami jak: dubeltówka czy minigun otrzymujemy możliwość zamrażania przeciwników, przyciągania ich ku sobie lub przebijania kołkami zapewne osikowymi. Szczególnie ostatnia broń – kołkownica – potrafi dostarczyć ubawu, tym bardziej że jest potężna i stosunkowo celna, a przybijanie demonów do ścian za pomocą metrowej długości kołków nie chce się znudzić. Uśmiech

Każdy z występujących w grze rodzajów broni posiada dwie funkcje, a co za tym idzie wymaga dwóch rodzajów amunicji. Zwykle oba tryby działania uzupełniają się ze sobą tak, iż gracz jest w stanie za pomocą jednej giwery walczyć skutecznie zarówno w zwarciu jak i na dystans. Tytułowy painkiller pozwala siekać przeciwników wirującymi nożami i wystrzeliwać ów wirnik na odległość, wyrzutnia rakiet zintegrowana jest z karabinem maszynowym, a wyrzutnia szurikenów ze swego rodzaju porażaczem elektrycznym (coś a la spawarka z UT). Jednak najciekawszym połączeniem jawi się dubeltówka z zamrażaczem, która stanowi doskonałe narzędzie eliminowania bardziej wytrzymałych przeciwników, którzy w stanie zlodowacenia stają się podatni na byle stuknięcie, o salwie z dwóch luf nie wspominając.






Pewien niedosyt sprawiać może ograniczone poruszanie się postaci gracza, która wprawdzie może skakać i wspinać się po drabinach, lecz nie jest już w stanie kucać. W zasadzie w klasycznych FPS’ach do jakich "Painkiller” dumnie się zalicza, nie zachodzi potrzeba kucania – tu się raczej biega wokoło przeciwników i na żadne wygibasy nie ma czasu, jednak czasem chciałoby się kucnąć choćby po to, by przejść pod niższą przeszkodą, miast obchodzić ją dookoła. Nie zmienia to faktu, że „Painkiller” stanowi niezwykle grywalną całość. Od czasu drugiej części „Serious Sama” nie pojawiła się na rynku podobnie atrakcyjna strzelanka. Przy czym „Painkiller” bezsprzecznie na tym polu wygrywa mrocznym klimatem, rozległymi, przepięknymi lokacjami, doskonałym udźwiękowieniem, ciężką heavy metalową muzyką, pomysłowymi rodzajami broni i zróżnicowanymi przeciwnikami – od przerośniętych kleszczy, w które ciężko trafić, po gigantów, przed którymi niełatwo uciec.

Całość gwarantuje samotnemu graczowi przynajmniej 20 godzin zabawy (dwadzieścia parę dużych poziomów do przejścia), a pozostaje jeszcze multiplayer, który grywalnością odpowiada temu, co znamy z Q3A. Przygodę uatrakcyjnia pomysł kart czarnego tarota, które stanowią sposób na powiększanie możliwości gracza, a otrzymuje się je w wyniku kończenia kolejnych etapów z narzuconymi ograniczeniami typu: ukończ poziom bez zbroi lub znajdź wszystkie święte przedmioty. W ten sposób można powiększyć zapas zdrowia, zwiększyć wytrzymałość na obrażenia oraz nabyć wiele innych umiejętności."

Mnie ta gra się bardzo podoba. Moze nie jest juz nowa ale ja lubię w nia pograć Uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazir
Początkujący Piłkarz


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sie wzieły krasnoludki ?

PostWysłany: Pon 21:00, 12 Mar 2007    Temat postu:
 
nie gralem i nie zagram, po screenach widzialem ze to szajs
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Arti
Administrator/Grafik


Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 11109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Pon 21:21, 12 Mar 2007    Temat postu:
 
w końcu to polska gra Jęzorek dla mnie to tam nawet może byc Uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Dragon
Gwiazda Drużyny


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 4709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wrocław City
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 16:30, 14 Mar 2007    Temat postu:
 
no grałem no i powiem nie ta gra nigdy nie będzie grą roku
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Arti
Administrator/Grafik


Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 11109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Czw 16:52, 15 Mar 2007    Temat postu:
 
nie bedzie bo juz dawno była wydana Jęzorek mnie podobało sie ze mozna wyżynac potwory do woli...ale stanęłam w miejscu gdzie musiałam w ósmym checkpoincie w Katakumbach zabic takiego ogromnego potwora Uśmiechnięty nawalałam w niego aż do pustych magazynków i lipa...nic mu się nie robiło Uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Dragon
Gwiazda Drużyny


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 4709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wrocław City
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 17:23, 15 Mar 2007    Temat postu:
 
ale chodzi mi o nową gierke to jednak nie te czasy gdy jak ruszył ręką to sie mólwiło łooo
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Arti
Administrator/Grafik


Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 11109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Czw 17:56, 15 Mar 2007    Temat postu:
 
no nie możesz np. porównywać grafy z Painkillera z grafą z Raibow Six Vegas który wyszedł przed 2 miesiącami a painkiller kilka lat temu....
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Dragon
Gwiazda Drużyny


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 4709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wrocław City
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 16:01, 21 Mar 2007    Temat postu:
 
nom tak ale mogli by sie troche lepiej postarać
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Oli12
Dobry Piłkarz


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 565
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Nie 3:35, 27 Maj 2007    Temat postu:
 
ja ją mam i powiem ze jest taka sobie pierwszą bronią przeszedlem połowe gry ciolem wszystkie potwory iduze i male
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Arti
Administrator/Grafik


Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 11109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Nie 10:07, 27 Maj 2007    Temat postu:
 
Ta gra dostawała wysokie oceny w necie i pismach o grach, jak na swój rok wydania to miała piekną grafikę, ja trochę pograłam i mile ją wspominam
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Tiaaa
Dobry Piłkarz


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wziąść Forse?! xD

PostWysłany: Nie 13:21, 27 Maj 2007    Temat postu:
 
Tak jak ja
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Arti
Administrator/Grafik


Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 11109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Nie 15:19, 27 Maj 2007    Temat postu:
 
Tylko mam jeden problem z potworem w katakumbach - strzelam do niego ze wszystkiego, a jemu nic się nie dzieje. Próbowałam na kodach i normalnie i wygląda na to, że tego stwora nie da się zniszczyć :?
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Ahito_12
Bramkarz


Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 1581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:52, 29 Cze 2007    Temat postu:
 
Srednio mi się podobał Nie w humorze Grafika jeszcze nie najgorsza tylko te potwory są dziwaczne Uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Najlepsze forum o Galactik Football Strona Główna -> Gry komputerowe i konsolowe
Strona 1 z 1

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin